GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések) - Soliteint Cosmetics Magyarország
Milyen termékeket kínál a Soliteint Cosmetics?
A Soliteint Kozmetika széles választékban kínál kozmetikai termékeket,
beleértve az
arcápolókat, sminktermékeket, testápolókat és hajápolókat.
Minden termékünk gondosan válogatott
összetevőkkel készül, hogy biztosítsuk az Ön számára a legjobb minőséget.
Az Önök termékei állatkísérletektől mentesek?
Igen, büszkék vagyunk rá, hogy a Soliteint Kozmetika elkötelezett az állatkísérletektől
mentes gyakorlatok mellett. Minden termékünk 100%-ban állatkísérlet-mentes.
Van-e visszatérítési szabályzatom a termékekre?
Igen, a vásárlói elégedettség kiemelten fontos számunkra. Amennyiben nem teljesen
elégedett a vásárlásával, a terméket a vásárlástól számított 10 napon belül visszaküldheti teljes
visszatérítésért.
További részletekért kérjük, olvassa el a Visszatérítési Szabályzatunkat.
Hogyan rendelhetek termékeket a Soliteint Kozmetika weboldaláról?
Egyszerűen válassza ki a kívánt termékeket, tegye őket a kosárba, majd kövesse a
pénztár folyamatát. Biztonságos fizetési lehetőségeket kínálunk, és megerősítő e-mailt küldünk a
rendelés leadása után.
Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelésemet?
A szállítási idő a választott szállítási módtól és a megrendelés helyétől függ. Általában a
megrendeléseket 5-7 munkanapon belül feladjuk,
a szállítási idő pedig további 30 munkanapot vehet
igénybe.
Mit tegyek, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?
Ha a termék sérült vagy hibás állapotban érkezett, kérjük, azonnal vegye fel velünk a
azonnal vegye fel velünk a
kapcsolatot a info@soliteint.huCseréjét vagy visszatérítését azonnal feldolgozzuk a
Visszatérítési Szabályzatunknak megfelelően.
Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
Az ügyfélszolgálatunk elérhető az info@soliteint.huÜgyfélszolgálati
csapatunk készséggel áll rendelkezésére, hogy segítsen bármilyen kérdés vagy probléma esetén.